POLITYKA PRYWATNOŚCI I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W PRINTYTG
W związku z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (powszechnie znanym pod nazwą RODO) zamieszczamy informacje o sposobie gromadzenia i przetwarzania danych osobowych przez naszą Firmę. RODO jest Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z dnia 27.04.2016 r., obowiązujące z dniem 25.05.2018 r. w Polsce, które wprowadza nowe przepisy z zakresu praw Konsumentów.
KTO JEST ADMINISTRATOREM TWOICH DANYCH OSOBOWYCH? Administratorem Danych Osobowych Konsumentów jest spółka Edrive Silesia sp. z o.o. z siedzibą w Tarnowskich Górach, ul. Stalmacha 11, NIP: 645-258-23-92, spółka zarejestrowana przez Sąd Rejonowy w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0001053943. Kapitał zakładowy Spółki wynosi 10 000 zł.
JAKIE DANE GROMADZIMY? Przy tworzeniu zamówienia, rejestracji konta, płatności i wysyłce gromadzimy dane takie jak:
- Imię i nazwisko,
- Adres, na który zostanie nadana przesyłka (ulica, miejscowość, kod pocztowy, kraj oraz region/województwo),
- Nr telefonu,
- Adres e-mail.
Jeżeli zakup zostanie dokonany przez firmę, gromadzimy dane takie jak:
- Nazwa firmy,
- Adres siedziby firmy,
- Nr NIP.
- W przypadku wysyłki na adres inny niż siedziba firmy – adres odbiorcy przesyłki oraz jego dane osobowe (imię, nazwisko, nr telefonu),
- Dane osobowe pracownika odbierającego produkt bądź przesyłkę.
Jeżeli dodasz komentarz na naszym blogu, zgromadzimy od Ciebie:
- Twój indywidualny komentarz,
- Adres e-mail, który nie zostanie opublikowany i udostępniony publicznie,
- Twój podpis pod komentarzem,
- Adres witryny internetowej.
Poza tym gromadzimy grafiki umieszczane w naszym kreatorze w celu zabezpieczenia interesów PrintyTG przed dochodzeniem roszczeń oraz do ustalania i dochodzenia roszczeń przez PrintyTG.
SKĄD UZYSKUJEMY DANE? Bezpośrednio ze strony internetowej www.printytg.pl poprzez formularze (zwane „KROKAMI”):
- Krok 1: Rejestracja konta klienta,
- Krok 2: Dane adresowe dostawy,
- Krok 3: Sposób dostawy,
- Krok 4: Metoda płatności.
Od firmy lub współpracowników – w momencie gdy zamówienie realizowane jest na firmę a odbiera ją pracownik bądź osoba upoważniona przez firmę. Od Twoich znajomych/rodziny, gdy zamawiają dla Ciebie spersonalizowany prezent. Z korespondencji mailowych z naszym biurem obsługi klienta [email protected].
DLACZEGO GROMADZIMY I PRZETWARZAMY DANE OSOBOWE? Gromadzimy i przetwarzamy dane osobowe oraz grafiki, by:
- Dokonać procesu zamówienia i przekazać go do realizacji pracownikom,
- Zrealizować zamówienie,
- Dokonać wysyłki produktów klientom przez firmy kurierskie,
- Umożliwić i ułatwić kontakt między Wami a PrintyTG,
- Realizować i chronić prawnie uzasadnione interesy PrintyTG – ustalić i dochodzić roszczeń lub chronić się przed roszczeniami względem PrintyTG np. windykacją należności,
- Sprawnie odpowiadać na państwa pytania, skargi, wnioski napływające na adres mailowy: [email protected] lub przez formularz